Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 06:51:44 +0300

Tere!

Otepää Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/24724 
aadressile Valga maakond, Otepää vald, Otepää linn, 71 Rõngu-Otepää-Kanepi 
tee// Palupera tee 45 (Liitumine ühisveevärgiga) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27126325>  (menetlus nr: 
453394), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Otepää Vallavalitsus) või menetleja (VELLO VOU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister